بهترین خوانندگان زن خارجی (2024)

مطلب ارسالی کاربران

کیا . 08/24/2022 - 17:39

مشاهده پروفایل

6,248 مشاهده / 32 دیدگاه 20121

این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست. قوانین سایت کاربر محور / گزارش تخلف

جنیفر لوپز

بهترین خوانندگان زن خارجی (3)

خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی است. او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او سپس با بازی در خارج از دید و قطار پول خود را به‌عنوان پردرآمدترین بازیگر اسپانیایی‌تبار در هالیوود مطرح کرد و در سال ۱۹۹۹ فعالیت در عرصه موسیقی را هم با انتشار اولین آلبومش به نام آن د سیکس شروع کرد

اطلاعات شخصی

زادروز:

۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۶۹ ‏(۵۳ سال)

پیشه: مدل بازیگر خواننده تهیه کننده رقصنده

ژانر خوانندگی :پاپ

جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد.

ورود به صنعت سینما
لوپز در سال ۱۹۹۱ در گروهی به نام نیو کیدز آن د بلاک به عنوان یک رقصنده کمکی مشغول به کار می‌شود.

او وارد رابطه ای با دیوید کروز می شود و بعد برای همکاری با این گروه به آنجلس می رود و بازیگری را به عنوان شغل حرفه ای در نظر میگیرد

نخستین نقش حرفه‌ای جنیفر لوپز با بازی در فیلم گمشده در جنگل محصول سال ۱۹۹۳ رقم می‌خورد

فیلم هایی که بازی کرده
خانواده من

گمشده در جنگل

دختر کوچک من

خون و شراب

جک

قطار پول

سلنا

مورچه‌ای به نام زی

خارج از دید

و ....

آلبوم ها

آن د سیکس

جی لو

این منم....پس

تولد دوباره

آنطور که یک زن دل می‌بازد

شجاع

عشق؟

ای.کی.ای

بیانسه

بهترین خوانندگان زن خارجی (4)

خوانندهٔ آمریکایی است. او در هیوستون، تگزاس به دنیا آمد و بزرگ شد و از همان کودکی در مسابقات مختلف آواز و رقص شرکت می‌کرد. او در اواخر دههٔ ۱۹۹۰ به‌عنوان خوانندهٔ اصلی دستینیز چایلد که یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانه تاریخ است، به شهرت رسید. بیانسه در طول وقفهٔ این گروه، حرفهٔ انفرادی موسیقی خود را آغاز کرد. او آلبوم به طرز خطرناکی عاشق (۲۰۰۳) را منتشر کرد که شامل تک‌آهنگ‌های پرفروش «مجنون عشق» و «پسربچه» بود.

اطلاعات شخصی
زادروز:۴ سپتامبر ۱۹۸۱ ‏(۴۰ سال)

ژانر موسیقی:پاپ هیپ هاپ

همسران:جی زی(۲۰۰۸)

سال های فعالیت. :از۱۹۹۷ تا الان

در پی انحلال دستینیز چایلد در سال ۲۰۰۶، بیانسه دومین آلبوم انفرادی خود، زادروز را منتشر کرد. این آلبوم شامل تک‌آهنگ‌های «جایگزین ناشدنی» و «دروغگوی زیبا» بود که در اکثر کشورها در جایگاه نخست جدول‌ها قرار گرفت.

آلبوم ها
بیانسه با فروش ۱۱۸ میلیون از آثارش در سراسر جهان، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان در زمینه موسیقی است. او با شش آلبوم استودیویی انفرادی خود، به نخستین هنرمند موسیقی تبدیل شد که شش آلبوم نخستش در شمارهٔ یک بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفته‌انداو در طول حرفه‌اش جوایز مختلفی از قبیل ۲۸ جایزهٔ گرمی و ۲۶ جایزهٔ ویدئو موسیقی ام‌تی‌وی (شامل جایزهٔ پیشگام ویدئو مایکل جکسون) کسب کرده‌است. بیلبورد در سال ۲۰۱۴ او را پردرآمدترین موسیقی‌دان سیاه‌پوست در تاریخ معرفی کرد و در سال ۲۰۲۰، نام او در فهرست تایم از ۱۰۰ زنی که قرن گذشته را تعریف کردند قرار گرفت.

آلبوم ها

به طرز خطرناکی عاشق

زادروز

من.....ساشا فیرس هستم

4

لیموناد

بیانسه

فعالیت های سینمایی

محو شدن در تاریکی

وسوسه‌های مبارزه

آستین پاورز: در عضو طلایی

کارمن: یک هیپ هاپرا

وسواس

دختران رؤیایی

پلنگ صورتی

شیرشاه

حماسه

وسواس

کادیلاک رکوردز

ادل
بهترین خوانندگان زن خارجی (5)

خواننده و ترانه‌نویس اهل انگلستان است. او با فروش بیش ۱۲۰ میلیون از آثارش، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی جهان است. ادل در سال ۲۰۰۶ در رشتهٔ هنر از مدرسه بریت فارغ‌التحصیل شد و یک قرارداد موسیقی با ایکس‌ال رکوردینگز امضا کرد. او در سال ۲۰۰۷ جایزهٔ ستارهٔ نوظهور بریت را کسب کرد و نامش در جایگاه نخست نظرسنجی آوای ۲۰۰۸ بی‌بی‌سی قرار گرفت. نخستین آلبوم او به‌نام ۱۹ در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. این آلبوم هشت گواهی پلاتین در بریتانیا و سه گواهی پلاتین در ایالات متحده کسب کرد. ادل در مراسم گرمی ۲۰۰۹ برندهٔ جایزهٔ بهترین هنرمند جدید و بهترین اجرای پاپ هنرمند زن شد.

اطلاعات شخصی

زادروز:۵ مهٔ ۱۹۸۸ ‏(۳۴ سال)

ژانر موسیقی:پاپ

سال های فعالیت:۲۰۰۶تا الان

پیشه: خوانندگی ترانه نویس

ادل در سال ۲۰۱۱ دومین آلبوم خود به‌نام ۲۱ را منتشر کرد. این آلبوم با موفقیت‌های متعددی همراه بود و توانست شش جایزهٔ گرمی از جملهٔ جایزهٔ آلبوم سال را کسب کند و به چهارمین آلبوم پرفروش در تاریخ بریتانیا بدل شد. ۲۱ پرفروش‌ترین آلبوم جهان در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ شد و تا سال ۲۰۲۱، بیش از ۳۲ میلیون نسخه از این آلبوم به فروش رفته‌است که نامش در جایگاه نخست پرفروش‌ترین آلبوم قرن بیست و یکم جای می‌گیرد. ادل به نخستین هنرمند در تاریخچهٔ جدول بیلبورد هات ۱۰۰ بدل شد که هم‌زمان سه تک‌آهنگش یعنی «غوطه‌ور در ژرفا» و «یکی مثل تو» و «باران را به آتش کشیدن» در جایگاه برتر این جدول قرار می‌گیرند و این موضوع در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

برخی از افتخارات ادل عبارتند از ۱۵ جایزهٔ گرمی و نه جایزهٔ بریت. مجلهٔ بیلبورد در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ از او به‌عنوان هنرمند سال یاد کرده‌است. آکادمی ترانه‌نویسان، آهنگسازان و مؤلفان بریتانیا در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ از ادل به‌عنوان ترانه‌نویس سال یاد کرده‌است. او در سال ۲۰۱۲ در رتبهٔ پنجم ۱۰۰ هنرمند زن بزرگ از وی‌اچ‌وان قرار گرفت. مجلهٔ تایم در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ از او به‌عنوان یکی از ۱۰۰ شخص تأثیرگذار جهان یاد کرده‌است. سومین تور او به‌نام ادل زنده ۲۰۱۶ چندین رکورد برای حضور تماشاگران در جهان شکسته‌است. آلبوم ۲۱ در سال ۲۰۲۰ از سوی رولینگ استون در فهرست ۵۰۰ آلبوم برتر تمام دوران قرار گرفت.

آلبوم های

۱۹

۲۱

۲۵

۳۰

شکیرا

بهترین خوانندگان زن خارجی (6)
بهترین خوانندگان زن خارجی (7)

خواننده و ترانه‌نویس کلمبیایی است.او در ۱۳ سالگی نخستین ترانه خود را زیر نظر سونی میوزیک کلمبیا ضبط کرد. بعد از شکست دو آلبوم اولش، افسون (۱۹۹۱) و خطر (۱۹۹۳)، او موفق شد با دو آلبوم بعدی خود، پابرهنه (۱۹۹۵) و دزدان کجایند؟ (۱۹۹۸) به محبوبیت بسیاری در بین کشورهای اسپانیایی‌زبان دست یابد. نخستین آلبوم انگلیسی زبان او با نام سرویس رختشویی در سال ۲۰۰۱ میلادی منتشر شد و بیش از ۱۳ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد که در این میان تک‌آهنگ‌های «هرگاه، هرجا» و «در زیر تن‌پوشت» توانست از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شود و شهرت شکیرا را به عنوان پیشرو در عرصه موسیقی متقاطع به وجود آورد. اغلب از شکیرا با عنوان «ملکهٔ موسیقی لاتین» یاد می‌شودو برای تنوع‌پذیری در زمینهٔ موسیقی معروف است.

اطلاعات شخصی

زادروز:۲ فوریهٔ ۱۹۷۷ ‏(۴۵ سال)

ژانر موسیقی:پاپ راک لاتین

همسران: پیکه و آنتونیو

سال های فعالیت:از۱۹۹۰تا الان

پیشه: رقصنده خواننده ترانه سرا تهیه‌کننده موسیقی

بازیگر

موفقیت او، بیشتر با آلبوم‌های اسپانیایی زبانش از جمله دلبستگی دهانی جلد ۱ (۲۰۰۵)، خورشید در می‌آید (۲۰۱۰) و شخص زرین (۲۰۱۷) تثبیت شد و همه اینها در صدر جدول بیلبورد آلبوم‌های لاتین قرار گرفتند. درضمن آلبوم‌های انگلیسی او از جمله دلبستگی دهانی جلد ۲ (۲۰۰۵)، گرگ ماده (۲۰۰۹) و شکیرا (۲۰۱۴) در کشورهای مختلف جهان دارای گواهی طلا، پلاتین یا چند پلاتین در انجمن صنعت ضبط آمریکا هستند. برخی از ترانه‌های او نیز در چندین کشور مختلف در صدر جدول محبوبیت قرار داشتند، از جمله «شکنجه»، «باسن دروغ نمی‌گوید»، «دروغگوی زیبا»، «واکا واکا (این بار نوبت آفریقاست)»، «لوکا» و «باج‌گیری». شکیرا در دو فصل از مجموعه تلویزیونی مسابقه آوازخوانی آمریکایی آوا (۲۰۱۳–۲۰۱۴) به عنوان داور و مربی مشارکت کرد.

شکیرا جوایز متعددی دریافت کرده‌است، ازجمله سه جایزه گرمی، دوازده جایزه گرمی لاتین، چهار جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی، هفت جایزه موسیقی بیلبورد، سی‌ونه جایزه موسیقی لاتین بیلبورد، شش رکورد جهانی گینس و یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود. در سال ۲۰۰۹، بیلبورد او را به عنوان برترین هنرمند زن لاتین معرفی کرد. شکیرا با فروش بیش از ۷۵ میلیون رکورد در سراسر جهان، همچنان یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در جهان است. او به‌عنوان پرمخاطب‌ترین هنرمند لاتین در نرم‌افزار اسپاتیفای قرار گرفت و به یکی از تنها سه هنرمند زن تبدیل شد که دو ویدیو با بازدید بیش از دو میلیارد در یوتیوب دارد. او به دلیل کارهای خیرخواهانه خود در بنیاد بارفوت و سهم وی در موسیقی، جوایز هنرمند سال آکادمی موسیقی لاتین و هنرمند سال بنیاد هاروارد را در سال ۲۰۱۱ دریافت کرد همچنین او در سال ۲۰۱۱ به پست کمسیون مشورتی رئیس‌جمهور در زمینه تعالی آموزشی برای اسپانیایی‌ها در ایالات متحده آمریکا منصوب شد. مجله فوربز او را در لیست زنان پردرآمد موسیقی در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۹ قرار داد. شکیرا اولین هنرمندی است که سه بار در جام جهانی فیفا اجرا کرد.

ترانه ها

افسون

خطر

پا برهنه

دزدان کجایند

سرویس رختشویی

دلبستگی دهانی جلد ۱و۲

گرگ ماده

خورشید در می‌آید

شکیرا

شخص زرین

تیلور سوئیفت

بهترین خوانندگان زن خارجی (8)

خواننده-ترانه‌سرای آمریکایی است. ترانه‌شناسی او ژانرهای گوناگونی را پوشش می‌دهد، و سبک ترانه‌سراییِ روایی او که اغلب الهام‌گرفته از زندگی خصوصی‌اش است، با بازتاب گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها همراه بوده و مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌است. سوئیفت در وست ردینگ، پنسیلوانیا متولد شد و در ۱۴ سالگی برای دنبال کردن آیندهٔ شغلی خود در موسیقی کانتری به نشویل، تنسی رفت. او در ۲۰۰۴ یک قرارداد ترانه‌سرایی با انتشارات موسیقی سونی و در ۲۰۰۵ یک قرارداد ضبط موسیقی با بیگ مشین رکوردز امضاء کرد و فعالیت حرفه‌ای او در ۲۰۰۶ با انتشار اولین آلبوم استودیویی‌اش که همنام خودش بود، آغاز شد

اطلاعات شخصی

زادروز:۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ ‏(۳۲ سال)

پیشه:خواننده-ترانه‌سرا تهیه‌کنندهٔ موسیقی بازیگر کارگردان

سال های فعالیت:از۲۰۰۴تاکنون

همسر:جو آلوین

ژانر موسیقی:پاپ راک

سوئیفت در آلبوم‌هایش، بی‌باک (۲۰۰۸) و حالا صحبت کن (۲۰۱۰) به تجربهٔ ژانر کانتری پاپ پرداخت؛ موفقیت تک‌آهنگ‌های «داستان عشق» و «تو مال منی» از آلبوم بی‌باک در رادیوی کانتری و پاپ، او را به یکی از برجسته‌ترین هنرمندان متقاطع تبدیل کرد. او در چهارمین آلبوم استودیویی‌اش، سرخ (۲۰۱۲) که با تک‌آهنگ‌های «دیگر هیچ‌وقت با هم نخواهیم بود» و «می‌دونستم شر میشی» پشتیبانی شد، ژانرهای موسیقی پاپ، راک و الکترونیک را تجربه کرد. سوئیفت با پنجمین آلبوم استودیویی سینث-پاپ خود، ۱۹۸۹ (۲۰۱۴) از خواندن ترانه‌های کانتری اجتناب کرد؛ این آلبوم با تک‌آهنگ‌های پرفروش «بندازش بره»، «فضای خالی» و «کینه» همراه بود. نگاه موشکافانهٔ رسانه‌ها بر زندگی سوئیفت تا حد زیادی الهام‌بخش او برای ساخت ششمین آلبوم استودیویی‌اش، اعتبار (۲۰۱۷) بود که در آن شامل آوای اِربن بود. این آلبوم با انتشار تک‌آهنگ «ببین مرا به چه کارهایی واداشتی» معرفی شد و بعدها سوئیفت به تنها هنرمند در تاریخچهٔ ام‌آرسی دیتا تبدیل شد که چهار آلبومش هر یک بیش از یک میلیون نسخه در هفتهٔ اول انتشار فروش داشته‌اند.

با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از آثارش در سراسر جهان، سوئیفت یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در تاریخ است. هشت ترانه از او در صدر جدول بیلبورد هات ۱۰۰ قرار گرفته و تورهای کنسرتی‌اش برخی از پرفروش‌ترین تورها در تاریخ هستند. از افتخارات او می‌توان به ۱۱ جایزهٔ گرمی (شامل سه جایزهٔ آلبوم سال)، یک جایزهٔ امی، ۳۴ جایزهٔ موسیقی آمریکا (بیشترین دفعات برد توسط یک هنرمند)، ۲۵ جایزهٔ موسیقی بیلبورد (بیشترین دفعات برد توسط یک زن) و ۵۸ رکورد جهانی گینس اشاره کرد. نام او در فهرست ۱۰۰ ترانه‌سرای برتر تمام دوران رولینگ استون (۲۰۱۵) آمد و در رتبهٔ هشتم فهرست بزرگ‌ترین هنرمندان تاریخ (۲۰۱۹) مجلهٔ بیلبورد قرار گرفت. نام سوئیفت در رده‌بندی‌های گوناگون قدرتمندترین افراد جهان از جمله تایم ۱۰۰ و ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز نیز گنجانده شده‌است. او از سوی بیلبورد زن دههٔ ۲۰۱۰ و از سوی جوایز موسیقی آمریکا هنرمند دههٔ ۲۰۱۰ نام گرفت. سوئیفت به‌دلیل فعالیت تأثیرگذار، تلاش‌های خیرخواهانه و حمایت از حقوق هنرمندان و توانمندسازی زنان در صنعت موسیقی، یک پاپ آیکان تلقی می‌شود.

آلبوم ها

تیلور سوئیفت

بی باک

حالا صحبت کن

سرخ

۱۹۸۹

اعتبار

معشوق

فولکلور

اورمور

فیلم ها

روز ولنتاین

لوراکس

بخشنده

گربه ها

خانم آمریکایی

شهر عاشق

همه‌اش را خیلی خوب: فیلم کوتاه

فولکلور: جلسه‌های استودیوی لانگ پاند

بیلی ایلیش

بهترین خوانندگان زن خارجی (9)

خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی است. او اولین بار در سال ۲۰۱۵ ترانه «چشم‌های اقیانوسی» را در ساوندکلاود و یک سال بعد در یوتیوب منتشر کرد که پس از آن به‌صورت رسمی توسط شرکت دارک‌روم و اینترسکوپ رکوردز منتشر شد. این ترانه توسط برادرش فینیاس، که با او در موسیقی و برنامه‌های زنده همکاری می‌کند نوشته و تهیه‌شده‌است. اولین ئی‌پی او، به من لبخند نزن (۲۰۱۷) در میان ۱۵ رتبه برتر جدول‌های فروش موسیقی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا قرار گرفت.

اطلاعات شخصی

زادروز:۱۸ دسامبر ۲۰۰۱ ‏(۲۰ سال)

لس آنجلس

ژانر موسیقی:پاپ

سال های فعالیت:۲۰۱۵تاکنون

اولین آلبوم استودیویی بیلی آیلیش، وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم؟ (۲۰۱۹) به برترین رتبه‌های بیلبورد ۲۰۰ رسید و به بهترین عملکرد آلبوم در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد. این آلبوم همچنین در بریتانیا به رتبه اول رسید. شش تک‌آهنگ از این آلبوم به ۴۰ رتبه برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسیدند و تک‌آهنگ «آدم بد» به رتبه یک ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسید. در سال ۲۰۲۰، او ترانه «زمانی برای مردن نیست» از فیلمی با همین نام را برای جیمز باند اجرا کرد که به اولین رتبه یک آیلیش در بریتانیا تبدیل شد.

تمجیدهای آیلیش عبارت‌اند از هفت جایزه گرمی، دو جایزه موسیقی آمریکا، دو رکورد جهانی گینس، سه جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی و یک جایزه بریت. او جوانترین فرد و دومین فردی است که موفق به کسب چهار جایزه رده اصلی بهترین هنرمند جدید، ضبط سال، ترانه سال و بهترین آلبوم سال شده‌است. در سال ۲۰۱۹، او در فهرست «۱۰۰ فرد آینده» مجله تایم قرار داده شد؛ افزون بر این، طبق گفته انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا، آیلیش بیست و ششمین هنرمند دارای بیشترین گواهی‌ نامه در دوره تک‌آهنگ‌های دیجیتالی است

آلبوم ها

وقتی همه می‌خوابند کجا برویم

خوشحال تر از همیشه

جوایز

آیلیش تاکنون جوایز متعددی از جمله ۷ جایزه گرمی، ۲ جایزه موسیقی آمریکا، ۳ جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی و یک جایزه اسکار بهترین ترانه برای آهنگ زمانی برای مردن نیست را برنده شده‌است.

از دست ندهید 👇🏻👇🏻👇🏻

  • وقتی ممفیس صاحب توپ می‌شود (فان)
  • خطر محرومیت چند ماهه بیخ گوش علیرضا بیرانوند
  • خودکشی فرانسه؛ همه مدعیان یورو 2024 در یک سمت
  • شوک به پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن به الوکره می‌رود!
  • خسته‌کننده‌ها رکورد زدند؛ گروه انگلیس و بدترین نرخ گلزنی تاریخ

برچسب‌ها:

بهترین خوانندگان زن خارجی

دیدگاه‌ها (32 دیدگاه)

برای ارسال دیدگاه وارد شوید. ورود

مشاهده 0 دیدگاه جدید

امیر منچستری ۶ تعلیق

بیلی

1402/5/5 16:47

Mr Soltani

جای دوا لیپا خالیه

1401/6/2 22:17

مشاهده پاسخ‌ها (1)

Ghost

حرامه گوش نمیدم

1401/6/2 19:16

mahdi rgb

ادل و تیلور سوئیفت

1401/6/2 19:4

مشاهده پاسخ‌ها (1)

Nada Surf

عجیبه که لیدی گاگا و مایلی سایرس تو این لیست نباشن.

1401/6/2 18:58

مشاهده پاسخ‌ها (1)

ᴍɪʟᴅ ‌

تیلور شوهر داره؟

1401/6/2 18:45

مشاهده پاسخ‌ها (1)

‌𝐴𝑚𝑖𝑟𝑟𝑒𝑧𝑎 ‌ ‌‌

بک تو دسامبر تیلور>>>>>>>>>>>>> کل ترک های کل خواننده های لیست

1401/6/2 18:44 3 شکلک

3

مشاهده پاسخ‌ها (1)

Bayern 𓄂𓆃 گلاتیون

فقط ادل
بقیه ارزش ندارن استقلال کنی بهشون

1401/6/2 18:31 1 شکلک

1

مانی .

انتظار ریانا رو داشتم♥️

1401/6/2 18:23

مشاهده پاسخ‌ها (1)

⚔️RezaTaghipour ⚔️

خسته نباشی
تیلور و بیانسه در این لیست بهتر بودن
بیلی آیلیش تازه اول راهه قضاوت نمیشه کرد

1401/6/2 18:17

حـــامـے فـولکروگ 🇩🇪دیدگاه از حالت انتشار خارج شده است و قابل نمایش نیست.

1401/6/2 18:15

مشاهده پاسخ‌ها (1)

Ali ‌ ‌‌‌‌

لانا دی ری
دوا لیپا
هالزی:اها درصته

1401/6/2 17:57 2 شکلک

11

مشاهده پاسخ‌ها (2)

Sur 𝐸srafil

عالی بود ولی حسن الان ناراحت میشه

1401/6/2 17:47

Erfun👓RJB ‌

خدا گوت🗿

1401/6/2 17:43

مشاهده پاسخ‌ها (1)

𝙵𝙰𝚁𝙷𝙰𝙼 ¹⁷

خسته نباشی

1401/6/2 17:41

مشاهده پاسخ‌ها (1)

𝑴𝒐𝒉𝒂𝒎𝒎𝒂𝒅 𝑳𝒊𝒗𝒆𝒓𝒑𝒐𝒐𝒍𝒊

بیلی آیلیش: نخوندم 🗿

1401/6/2 17:40

مشاهده پاسخ‌ها (2)

ممد 🏛

ادل_بیانسه_شکیرا به نظرم بهترین هستن

1401/6/2 17:40

مشاهده پاسخ‌ها (1)

بهترین خوانندگان زن خارجی (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Manual Maggio

Last Updated:

Views: 5653

Rating: 4.9 / 5 (69 voted)

Reviews: 84% of readers found this page helpful

Author information

Name: Manual Maggio

Birthday: 1998-01-20

Address: 359 Kelvin Stream, Lake Eldonview, MT 33517-1242

Phone: +577037762465

Job: Product Hospitality Supervisor

Hobby: Gardening, Web surfing, Video gaming, Amateur radio, Flag Football, Reading, Table tennis

Introduction: My name is Manual Maggio, I am a thankful, tender, adventurous, delightful, fantastic, proud, graceful person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.